wtorek, 15 września 2015

Geek Fashion #18 - DC Cropp





Cześć!


Ostatnio pisałam o dinozaurowej kolekcji w Croppie, w dzisiejszym poście chcę wam pokazać kolekcję DC Comics z tego samego sklepu. Oczywiście większość kolekcji nawiązuje do Batmana ale znajdziecie tam też inne postaci jak Supergirl. Fajne jest to, że oprócz koszulek są dostępne różne gadżety i dodatki jak buty czy plecaki. Jeśli śledzicie mnie na instagramie lub facebooku to wiecie, że zaopatrzyłam się już w batmanowe trampki, teraz w pierwszej kolejności na liście zakupów mam batmanową piżamę. Zobaczę na ile mi fundusze pozolą ale chętnie kupiła bym jeszcze batmanową koszulkę i bluzę no i koszulkę Supergirl (ta z Girl Team jakoś mi nie odpowiada kolorystycznie). Jeśli chodzi o plecaki to mam wątpliwości co do ich jakości bo widziałam je na żywo i materiał z którego są zrobione sprawiał wrażenie nie najlepszego.
Co sądzicie o kolekcji?

Buziaki!
Mania



Hi!


Last time I wrote about a dinosaur collection from Cropp, today I want to show you DC Comics collection from the same shop. Of course most of the stuff is conected with Batman but you can also find other characters like Supergirl. The great thing about this collection is that you can get not only tees but also some other gadgets and accessories like sneakers or bags. If you follow me on instagram or facebook you will know that I already have Batman sneakers, next on my list are batman pajamas. I will see if I'll have some money but I would love to get also Batman tee and sweatshirt and a Supergirl tee (the Girl Team tee doesn't appeal to me). I have some doubt's about the quality of the bags as I saw them in person and the materials didn't seem very good.
What do you think about this collection?

Kisses!
Mania


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz