wtorek, 24 listopada 2015

Bambaks

zdjęcia z moim udziałem/photos with me- fot. Aneta Muszkiewicz
pozostałe zdjęcia pochodzą ze strony sklepu / other photos come from shop's site






Cześć!


Dzisiaj chcę wam przedstawić niezwykłe stwory jakimi są Bambaki. Poznałam je kilka lat temu na stronie Etsy i zakochałam się w nich błyskawicznie- są bardzo urocze i przytulaśne.  Od pierwszego wejrzenia zapragnęłam mieć swojego Bambaka ale zawsze były jakieś inne wydatki albo nie mogłam się zdecydować i odkładałam ten zakup aż do chwili kiedy ujrzałam Bambakowego Vadera. Od razu wiedziałam, że musi być mój i tak oto weszłam w posiadanie mojego pierwszego Bambaka ale mam nadzieję, że rodzina się szybko powiększy :) Poniżej znajdziecie kilka przykładowych zdjęć ale można zamówić swojego unikalnego Bambaka (np. z twarzą bliskiej wam osoby). Oprócz maskotek na bambakowej stronie znajdziecie też super gadżety oraz ubrania dla dużych i małych.
Zakochaliście się tak jak ja?

Buziaki!
Mania



 Hi!


Today I want to introduce you some amazing creatures called Bambaks. I met them few years ago on Etsy and I fell in love immediately - they are cute & cuddly. From the first sight I knew I need to have one but there were always some other things to get etc. until I saw Vader Bambak. I new instantly that he has to be mine and that's how I got my first Bambak but I hope the family will get bigger soon :) Underneath you'll find some photos of Bambaks but you can also get your unique Bambak (e.g. with the face of someone you like). They also have some cool gadgets and clothes for small & big ones.
Did you fell in love like I did?

Kisses!
Mania



1 komentarz: