czwartek, 17 grudnia 2015

Fuchsia Star Wars







Cześć!
Wybaczcie mi długą przerwę na blogu ale ta pogoda i wieczne ciemności pozbawiają mnie energii i powodują  okropne lenistwo. Ale ponieważ jutro idę do kina na Gwiezdne Wojny to obudziła się we mnie moc ;) Tak więc przedstawiam wam moją gwiezdną stylizację bo kto powiedział, że w kosmosie nie noszą różowych płaszczy? Uwielbiam mocne kolory, co zresztą widać po moich włosach. Ponieważ w sklepach jest teraz pełno gadżetów i ubrań z Gwiezdnych Wojen, pozwoliłam sobie na małą rozpustę, na zdjęciach mam koszulkę, która jest jedną z moich najnowszych zdobyczy. Podoba mi się w niej to, że nie ma rękawów, jest może trochę bardziej na lato ale z takim płaszczem nie straszne mi mrozy. Kosmiczne buty to oczywiście moje ukochane Vansy.
Jutro premiera i moje urodziny więc świętuję podwójnie ;)

Buziaki!
Mania


Hi!


Please, forgive my long absence but the weather and darkness leave me with no energy and make me terribly lazy. But because tomorrow I'm going to the cinema to watch new Star Wars movie the force awakened in me ;) So here is my galaxy look, because who said that there are no pink coats in space? I love strong colors, you can also observe it on my head. Because there are lots of gadgets and clothes in shops I allowed myself for a little bit of shopping, you can see one of my newest Star Wars tees. I love that it has no sleeves, it's maybe a little bit more for summer but I'm not afraid of cold in my super pink coat. Galaxy shoes are of course my favorite Vans.
Tomorrow is the premiere but also my birthday so I'm double celebrating ;)

Kisses!
Mania


Coat, Cowl & Earrings- Mohito | Tee- House | Jeans- Cropp | Shoes- Vans | Bag- Loungefly | Falcon Millenium pendant- HotTopic

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz