wtorek, 2 lutego 2016

Manic Panic




Cześć!


Dzisiaj, tak jak obiecałam na facebooku napiszę parę słów o farbowaniu włosów farbą marki Manic Panic. Miałam już nie farbować włosów na różowo ponieważ na wiosnę planuję białą czuprynę ale musiałam wypróbować Manic Panic gdyż odkryłam, że mają kolory, które świecą w uv! Co prawda, nie miałam jeszcze okazji tego zaobserwować na moich włosach, nie to, że nie próbowałam ale lampa do lakieru hybrydowego nie dała takiego efektu, mam nadzieję, że jednak świecą. Udało mi się dobrać kolor bardzo podobny do tego, który miałam od Directions La Riche- warto sprawdzić zdjęcia wybranego koloru w internecie ponieważ na włosach kolor może wyglądać inaczej niż w opakowaniu. Zauważyłam kilka różnic między farbami Manic Panic a Directions, niektóre różnice mogą być subiektywne, zwłaszcza, że na każdych włosach może to wyjść inaczej. Pierwszą różnicą jest wielkość opakowania, Manic Panic mieści 118ml a Directions zaledwie 88ml, cena Manic Panic jest też odpowiednio większa ale jedno opakowanie wystarczy na włosy średniej długości. Drugą różnicę zauważyłam już przy nakładaniu farby,  Manic Panic wydała mi się bardziej kremowa ale ponieważ nie miałam w tym samym czasie pod ręką farby Directions ciężko mi określić na ile to moja wyobraźnia a na ile prawda, chociaż Manic Panic podaje, że farby zawierają w sobie odżywkę. Kolejną, dość istotną dla mnie różnicą jest to, że po zmyciu farba nie zostawiła śladów na moim ręczniku ani poduszce a przy używaniu farby Directions zawsze miałam uciapany ręcznik i musiałam chronić poduszkę przez pierwszy tydzień od farbowania. Niestety podczas farbowania zrobiłam taki sam bałagan jak zawsze i musiałam potem szorować łazienkę :P Jeszcze jedną różnicę zauważyli znajomi, którzy stwierdzili, że kolor jest żywszy ale może to być tylko drobna różnica odcienia. Kolejnym plusem Manic Panic jest fakt iż ich farby są wegańskie a opakowania są biodegradalne!
No dobra, to chyba wszystko, podsumowując jestem bardziej zadowolona z Manic Panic ale chętnie polecam obie marki. Pamiętajcie, że każde włosy są inne więc zachęcam do wypróbowania obu żeby zobaczyć co się u was lepiej sprawdzi. Jeżeli macie jakieś pytania piszcie śmiało!

Buziaki!
Mania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz