środa, 3 sierpnia 2016

A long time ago in a galaxy far away

fot. Brinnan



Cześć!


W wakacyjnym wirze wyjazdów i spotkań znalazłam czas na kolejnego posta w którym wracam do Gwiezdnych Wojen ;) Koszulkę zakupiłam jakoś zimą ale musiałam poczekać żeby ją założyć aż do lata bo nie należy do tych cieplejszych ;) Często poluję na ubrania i dodatki zimą kiedy są największe wyprzedaże, tą koszulkę udało mi się znaleźć na przecenie w Welovefine (sklep możecie pamiętać z tego posta). Lubię zakupy w tym sklepie bo oprócz ciekawych wzorów oferują je w ciekawszej formie niż tylko zwykłe T-shirty. Tą koszulkę nabyłam ze względu na pocięte plecy oraz grafikę, która pochodzi z pierwszego wzoru plakatu Gwiezdnych Wojen, ciężko spotkać gdzieś takie połączenie. Latem lubię nosić szarawary bo są bardzo wygodne i przewiewne i pasują do luźnego miejskiego stylu. Całości dopełniają moje ukochane Vansy z wzorem z Gwiezdnych Wojen. Ponieważ na co dzień cenię sobie wygodę, większość czasu towarzyszy mi plecak, na pewno kojarzycie go z wcześniejszych postów ;)
Też kupujecie zimą rzeczy na lato? ;)

Buziaki!
Mania


Hi!


In the middle of holiday travels and meetings I found some time to write a new post and I'm going back to Star Wars ;) I bought the top somewhere in winter but I had to wait till summer to wear it as it's not the warmest ;) I often hunt for clothes and accessories when there are huge sales, this top I found at Welovefine (you might remember the shop from this post). I like shopping there because they offer not only great graphics but also they are something more than just T-shirts. I go the top because of the cuts at the back and cool graphic that comes from the first original Star Wars poster, it's hard to come by such a combination. I like to wear baggy pants in the summer because they're comfortable and airy, they match loose urban style. Whole look is completed with my favorite Star Wars Vans shoes. Because on every day basis I prefer comfort I'm taking a backpack everywhere, you probably remember it from previous posts ;)
Do you also shop fro summer stuff in winter? ;)

Kisses!
Mania




Top - Welovefine | Baggy pants -nn | Shoes - Vans | Bag - Restyle | Dreads - PeacockDreams | Sunglasses - SinSay

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz