czwartek, 20 listopada 2014

Neon Love





Cześć!

W końcu mimo złej pogody udało się zrobić zdjęcia. Jesień zawitała już na dobre więc na chłody i szarości tej pory roku postanowiłam zaopatrzyć się w piękny, intensywnie różowy, wesoły płaszcz. Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia. Jest duży, ciepły, ma prostą, minimalistyczną formę i jest bardzo wygodny. Pod płaszcz założyłam równie ciepłą bluzę od Pan Tu Nie Stał z napisem "MIĘSO DRÓB WĘDLINY" w szarym kolorze i do tego pastelowe niebieskie spodnie. Na stopach mam moje ukochane Vansy, które możecie kojarzyć z tego postu. Torbę z Batmanem w azteckie wzory uszyła mi siostra, zrobiła też kolorowe mitenki, które widzicie na zdjęciach. Chusta jest prezentem również od mojej siostry, jest niesamowicie wygodną i noszę ją praktycznie cały czas. Jak pewnie zauważyliście na mojej głowie ubyło trochę włosów. Robię sobie chwilową przerwę od dredloków i zastanawiam się nad nowym kolorem :D

Buziaki!
Mania


Hi!
Finally, despite the bad weather we managed to make photos. Fall is here for good so for the cold and grey days of this season I decided to get a beautiful, intense pink, happy coat. I fell in love in it from the first sight. It's big, has simple, minimalistic form and it is very comfortable. Under the coat I'm wearing equally warm hoody from Pan Tu Nie Stał with "MIĘSO DRÓB WĘDLINY" (meat) written on it in a gray color and pastel blue trousers. On my feet I have my beloved Vans, which you can remember from this post. The bag with Aztec Batman was made by my sister, she also made the colorful mittens you can see on the photos. The scarf is a gift, also from my sister, it is very comfortable so I wear it all the time. As you probably can see, I've lost some of my hair. I'm having a short break from dreadlocks and I;m also thinking about new color :D

Kisses!
Mania


Coat- Mohito | Hoody- PTNS | Trousers- SinSay | Bag, Mittens- fioletowa | Shoes- Vans | Scarf, earrings- nn

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz