piątek, 28 listopada 2014

New In - Mononoke Hime




Cześć!
Po długich oczekiwaniach w końcu dotarła do mnie pierwsza przesyłka od Othertees. Sklep działa na ciekawej zasadzie ponieważ codziennie jest dostępny do kupienia nowy wzór ale tylko przez 24h. Dopiero po zakończeniu sprzedaży koszulki są drukowane i wysyłane dlatego trzeba odczekać swoje od momentu zamówienia. Ja swoje koszulki zamówiłam na początku listopada a dostałam je dopiero teraz ale powiem wam, że było warto. Koszulki są świetnie wykonane i nie mogę się doczekać kiedy je założę! Wzory nawiązują do anime 'Księżniczka Mononoke'. Na zdjęciach załapała się też moja ukochana poduszka z Totoro :)

Buziaki!
Mania

Hi!
After a long wait I finally received my package from Othertees. The shop is a bit peculiar because every day there is a new design available but only for 24h. Only after the end of sale the t-shirts are printed and shipped so you have to wait a bit after your purchase. I ordered my t-shirts at the beginning of November and I got them now but I must say it was worth the wait. The t-shirts are really well made and I can't wait to put them on! The designs refer to 'Princess Mononoke' anime. My Totoro pillow also got on one picture :)

Kisses!
Mania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz