wtorek, 2 grudnia 2014

Early Santa


Cześć!

Dzisiaj chwalę się tym co dostałam od wczesnego Mikołaja. W rolę Mikołaja wcieliła się utalentowana Kornelia Sunflower w ramach Tajemniczego Mikołaja w jednej z grup na Etsy. Zabawa jest o tyle fajna, że nie wiesz od kogo dostaniesz prezent. Kornelia idealnie trafiła w mój gust bo dostałam od niej świetny magnes na lodówkę w kształcie loga Batmana! Jednak jej prawdziwym dziełem jest wisiorek w kształcie kwiatu wykonany techniką wire-wrapping, uwielbiam wszystkie jej rzeczy wykonane tą techniką więc szalenie się cieszę, że w końcu mam coś swojego od niej :)
Jeśli jesteście zainteresowani jej pracami zapraszam na strony:
sunflowerart
MadeBySunflower
SunflowerForHome

Buziaki!
Mania

Hi!
Today I'm showing you an early present from Santa. The role of Santa was performed by talented Kornelia Sunflower as a part of Secret Santa game within on of the teams on Etsy. The game is really fun because you don't know who is making a present for you. Kornelia perfectly hit my taste as I got from her a fantastic Batman logo magnet! But her real piece of art is the pendant in the shape of a flower in wire-wrapped technique, I love all of her works made in this technique so I am more than thrilled to finally own a piece for myself :)
If you are more interested in her works here are her sites:
sunflowerart
MadeBySunflower
SunflowerForHome

Kisses!
Mania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz