środa, 4 lutego 2015

Geek Home #13- Batman pillow


Cześć!

 Dzisiejszą poduszkę, którą zobaczycie uszyła moja siostra. W sklepie SinSay mieli przez pewien czas kolekcję z Batmanem, której częścią były spódnice z logiem tego superbohatera. Udało mi się upolować tą spódniczkę na przecenach a ponieważ były naprawdę tanie wpadłam na pomysł, że kupię ich więcej i poproszę siostrę o uszycie poduszki i torby. Siostrze bardzo spodobał się ten pomysł i wykupiłam ostatnie 3 sztuki (kasjer miał trochę zdziwioną minę, że kupuję 3 takie same spódnice w rozmiarze XL a jestem raczej mała :D ) Ponieważ spódnice miały prosty krój materiału na przeróbki było sporo. Tak więc w dosyć tani i łatwy sposób wzbogaciłam się o super poduszkę (na torbę jeszcze czekam ;)).

Buziaki!
Mania

Hi!

Today's pillow that you will see was made by my sister. In the SinSay shop there was a Batman collection for some time and there was a skirt with the logo of this superhero. I managed to get it during sales and because it was really cheap I came with an idea that I will buy more of them and ask my sister to make me a pillow and a bag. She liked my idea and I bought 3 last pieces (the cashier had a weird look on his face as I was getting 3 same skirts in XL size and I'm rather tiny :D ) Because the skirts were simple there was a lot of material to work with. So in a cheap and easy way I got a cool pillow (I am still waiting for the bag ;)).

Kisses!
Mania







1 komentarz:

  1. Ooo świetny pomysł! Ciekawe, czy w moim Sinsayu jeszcze są! Z Batmanem mam z tego sklepu koszulę nocną... Którą noszę jako sukienkę :D

    OdpowiedzUsuń