piątek, 5 czerwca 2015

Dinosaurs are sweet

Photographer: Aneta Muszkiewicz




Cześć!


Ponieważ ostatnio moje stylizacje były dosyć ciemne postanowiłam ożywić to miejsce kolorami, w końcu już lato! Uwielbiam czuć się jak duże dziecko dlatego często sięgam po zabawne i cukierkowe ubrania. Przecudną bluzę w dinozaury w niesamowicie radosnym kolorze udało mi się dorwać w H&M i to za bardzo przyzwoitą cenę. Spodnie i buty możecie pamiętać z wcześniejszych postów, np. z tego. Niezawodną torbę "SIĘ" nabyłam drogą kupna w Pan Tu Nie Stał. Ich rzeczy są zawsze świetnie zrobione, torba jest na prawdę porządnie uszyta i nie rwie się przy większych ciężarach co kiedyś mi się przydarzyło z innymi torbami. Tą stylizację chciałam wam już dawno pokazać ale czekałam aż znajdę idealne kolczyki, no i w końcu się udało, dinozaurowe kolczyki znalazłam  na przecenie w Claire's.
Też uważacie, że dinozaury są urocze?

Buziaki!
Mania


Hi!


 Because recently it was a little dark here I've decided to brighten this place up and bring some colors, especially that we have summer! I love to feel like a big child so I often choose funny and sweet clothes. The adorable dinosaur sweatshirt was bought in H&M at a reasonable price. You may remember trousers and the shoes from my previous posts, e.g, this one. The foolproof "SIĘ" bag if from Pan Tu Nie Stał. Their things are always well-made and this bag is really well-sown, it doesn't break under large weight, which happened to me with some other bags. I actually wanted to show you this look earlier but I was waiting for the perfect earrings and I found the dinosaur in Claire's.
Do you also think that dinosaurs are sweet?

Kisses!
Mania




Sweatshirt - H&M | Shoes & sunglasses - Sinsay | Shoes - Vans | Bag - PTNS | Earrings- Claire's | Pin- Reserved

2 komentarze:

  1. Dino dino dinozaury!
    Mam szarą koszulkę z kieszonką i od jakiegoś czasu planowałam narysować tam coś, że niby siedzi w tej kieszeni i z niej wystaje. A może właśnie dinozaur?! :D Jak byłam mała, to bawiłam się takim fantastycznym plastikowym dinkiem, prawdopodobnie brontozaur/apatozaur :) Gdzieś dalej siedzi w pudle z zabawkami, których nie wyrzuciłam, bo je za bardzo lubiłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dino byłby świetny! Pokaż na blogu jak narysujesz ;) Uwielbiałam bawić się dinozaurami jak byłam mała, zazdroszczę, że masz jeszcze jakieś zabawki z dzieciństwa, ja wszystkie oddałam :(

      Usuń