piątek, 3 kwietnia 2015

Pastel Gotham

Cześć!
Dzisiejsza stylizacja jest bardzo wiosenna i nawet dopisała chwilowo pogoda (ostatnio pada często śnieg z deszczem). Dosyć charakterystyczny płaszcz możecie kojarzyć z wcześniejszych postów (np. tego). Zdecydowanie królował u mnie tej zimy i dopóki na dobre się nie ociepli będzie mi towarzyszył. Chyba pierwszy raz udało mi się upolować idealny płaszcz, który odpowiadał by mi pod każdym względem. Jest bardzo wygodny, ma świetny krój, kolor i jest mega ciepły. Mocną fuksję lubię łączyć z delikatnymi pastelami, zwłaszcza w niebieskich i miętowych odcieniach dlatego pod płaszczem możecie zobaczyć piękną bluzę z logiem Batmana, którą udało mi się upatrzyć w Housie (post o tej kolekcji znajdziecie tutaj). Etniczną torbę z Batmanem oraz miętowy komin zrobiła dla mnie moja najlepsza na świecie siostra ;) Na nogach także królują pastele w kolorach nawiązujący do reszty stylizacji. Nie mogło też zabraknąć kolorowej biżuterii. Przypadkiem złożyło się tak, że na moście na którym robiliśmy zdjęcia było graffiti w takich samych kolorach jak moje ubrania więc dobrze się wkomponowałam w otoczenie :)
Też nie możecie doczekać się prawdziwej wiosny?

Buziaki!
Mania

Hi!
Today's outfit  is very spring-like and we even caught good weather (it snows and rains a lot recently). You can remember very characteristic coat from my previous posts (e.g. this one). It definitely ruled this winter and I will wear it until it gets really warm.  I think it's the first time I got a perfect coat in every aspect. It's very comfortable, has amazing style and color and it's very warm. I like to combine strong fuchsia with delicate pastels, especially in the shades of blue and mint and that's why underneath the coat you can find beautiful Batman sweatshirt that I found in House (you can find post about this collection here). Ethnic bag with Batman and mint cowl were made by my favorite sister ;) Legs are also ruled by pastel colors referring to the rest of the outfit. I couldn't miss colorful jewelry too. It turned out that the bridge we took photos at is covered in graffiti in the same colors as my outfit so I blended in the background :)
Are you also waiting for real spring?

Kisses!
Mania











Coat- Mohito | Sweatshirt - House | Shoes - Vans | Trousers, Jewellery & Sunglasses- SinSay | Cowl & Bag - Fioletowa

2 komentarze: