czwartek, 7 lipca 2016

Rainbow Dice

fot. Brinnan



Cześć!


Trochę czasu mnie tu nie było i mam trochę zaległych zdjęć. Na początek kolorowo-czarna stylizacja -  główną rolę grają niesamowite kostkowe legginsy od Nivia (mam też takie poszewki na poduszki!!!) Kto mnie trochę lepiej zna ten wie, że tworzę biżuterię z kości do gier RPG więc wzór legginsów pasuje do mnie idealnie, do kompletu brakuje mi jeszcze koszulki ale też w końcu będzie kiedyś moja ;) Jak pewnie zauważyliście na głowie mam dredy z poprzedniego posta a kto nie czytał to zapraszam tutaj. Kolejnym kolorowym akcentem jest chusta, ostatnio jakoś lubię tropikalne, soczyste kolory. Reszta w standardowej mojej ulubionej czerni i prostocie. Na nogach buty w których jestem wielkoludem (jak na mnie ;)). Pierścionek z labradorytem zrobiłam sama na warsztatach u Sunflower <3

To wszystko na dziś.
Buziaki!
Mania


Hi!


I was absent for some time here and I have some photos to show to you. Let's start with colorful & black outfit - the main part is played by the amazing dice leggings from Nivia (I also have pillow cases with this pattern!!!). People who know me a bit know that I make dice jewelry so these leggings are perfect match for me, I'm also planning to get a matching shirt ;) As you probably noticed I have my colorful dreads from the previous post and those who didn't read it can do it here. Another colorful accent is my scarf, recently I began to like colorful, vivid tropical colors. Rest is in my favorite black and very simple. On feet I have shoes that make me feel like a giant (for a small person like me ;)). Ring with labradorite was made by me at Sunflower workshops <3

That's all for today.
Kisses!
Mania




A na koniec kilka szalonych zdjęć dredów ;)
For the end some crazy photos of the dreads ;)




Dreads - Peacock Dreams | Leggings- Nivia | Shoes -Altercore | Coast - Mohito | Scarf - House | Bag - Restyle | Sunglasses - SinSay | Labradorite ring - made by me | other jewelry -nn

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz